– zmodernizované kmenové třídy s nastavitelnými lavicemi, regál na pomůcky a učebnice žáků, odpočinková zóna
– interaktivní panel v každé třídě I. stupně
– učebny s dataprojektory
– školní knihovna pro I. a II. stupeň, učebna B5, chodba
– družina
– rodinná jídelna
– ICT učebna/ mobilní počítačová učebna s 16 notebooky, sluchátka s mikrofonem
– elektronické čtečky knih
– žákovské Apple iPady pro každou třídu 1. stupně
– žákovské Apple iPady pro 2.stupeň
– elektronické učebnice pro 1. stupeň
– programovatelní roboti, ozoboti a lego stavebnice
– 3D tiskárna
– tělocvična
– univerzální laboratoř pro chemii, fyziku a přírodopis: žákovské stoly s el. rozvody, vyklápěcí panely u žákovských stolů, demonstrační pomůcky/ sady do daných předmětů, notebooky
– zahrada (venkovní učebna - pergola s posezením, vrbový tunel a vrbové iglú, šplhací sestava)
– šatny (každý žák má svoji šatní skříňku na visací zámek)
– relax zóna
– bezbariérový přístup
Tablet ve výuce slouží jako interaktivní didaktická pomůcka, seznámení s moderní technikou od 1. třídy.
Proč využívat tablety ve výuce:
– nejlépe zprostředkovávají elektronické knihy (lze učinit výuku zajímavou pro více smyslů)
– žáci jsou zvyklí na využívání moderních technologii
– nabízejí konkurenceschopný a kompatibilní software (e-learningové aplikace apod.)
– integrují poslední technologické trendy (cloudové technologie apod.)
Proč Apple?
Volba zařízení byla jednoznačná. Chceme pro žáky a učitele to nejlepší, ať už se bavíme o množství využitelných aplikací, pohodlnosti ovládání uživatelského prostředí, nebo zabezpečení osobních dat. Zařízení firmy Apple využívají vzdělávací instituce po celém světě, proto i my nabízíme našim žákům tuto možnost.
Výuka pomocí iPadů je zajímavým zpestřením klasické výuky. IPady využíváme k projektové výuce, v rámci výuky jazyků nebo vyzkoušíme rozšířenou realitu. V žádném případě neplánujeme nahradit klasické pojetí naší výuky iPady. Tato zařízení budou sloužit POUZE jako doplněk klasické výuky ve chvíli, kdy budou žáci s jejich pomocí schopni vytvořit takové výstupy, které by bez nich vytvořit nedokázali.
Držme krok s technikou, ale nenechme se jí pohltit.
Pokud by se někdo chtěl seznámit s konceptem SAMR, který pojednává o postupech začlenění iPadu do výuky, nabízím odkaz: http://www.vyuka.info/wp-content/uploads/samr_web_klubal.pdf
Martin Slezáček
ředitel školy